ہفتہ، 26 مئی، 2018

روزہ کی حالت میں Cotton Bud کا استعمال

🌴🍃 *بِسْــمِ اللهِ الرَّحْـمـنِ الرَّحِــيـْم* 🍃🌴

                  📚 *فقھی مسائل( شافعی )*📚
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
                          📁 *سوال نمبر : ١٢٦*📁
   
 🔹🔹🔹🔹🔹 🔹🔹🔹🔹

*_السؤال :_*
     *کیا روزہ کی حالت میں ہم Cotton Bud استعمال کرسکتے ہیں یا نہیں ؟*
*المستفتي:عمار خطیب مہاڈ*

*========================*
                  *_حامدًاومصلّیاًومسلّماً :_*
*_أما بعد :_*
 *_الجواب وبالله التوفيق_*

       *اگر کوئی Cotton Buds (جس سے کان صاف کیا جاتا ہے )، کان صاف کرنے کے لئے سلائی یا کوئی اور چیز سے کان صاف کرے اس طور پر کہ یہ کان کے اندرون حصہ میں چلا جائے تو اس سے روزہ ٹوٹ جائے گا اس لئے کہ فقھاء رحمہم اللہ نے کان میں کسی چیز، سرمہ سلائی یا کاغذ کے داخل کرنے کو مفسد صوم قرار دیا ہے.*

   *لہذا اگر کوئی روزہ کی حالت میں کان کی صفائی کے لئے Cotton Buds وغیرہ کا استعمال کرے اس طور پر کہ یہ کان کے اندرون میں چھپ جائے تو اس سے روزہ ٹوٹ جائے گا.*

          💎 *_واللہ اعـــلـــم بالصواب_*💎
   ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ➖
*علامہ کمال الدین الدمیری رحمہ اللہ فرماتے ہیں :*
*فعلى الصحيح : لو أدخل في إحليله أو أذنه عودا أو مرودا وهو ذاكر الصوم.. بطل صومه(النجم الوهاج:٢٩٧/٣)*
*علامہ زکریا انصاری رحمہ اللہ فرماتے ہیں :*
*[سئل] عن شخص وذيناتي ينبش للناس آذانهم ويخرج من باطنهم الوسخ وهم صائمون، فهل يفطرون بذلك أو لا؟... [فأجاب] بأنهم يفطرون بذلك إن مكنوه منه(الإعلام والإهتمام بجمع فتاوى شيخ الإسلام :٩١)*
*علامہ تقی الدین الحصینی رحمہ اللہ فرماتے ہیں :*
*وشرط الباطن أن يكون جوفا وإن كان لا يحيل وهذا هو الصحيح حتى أنه لو قطر في أذنه شيئا أو أدخل ميلا أو قشة فيها أفطر*
*(كفاية الأخيار : ١٩٨/١)*
             
 
✅ *أيده : مفتی فرید احمد ہرنیکر، مفتی اسحاق پٹیل،مفتی محمد زید پٹھو*

📖 ✒ *کتبه وأجابه : محمد اسجد ملپا*

     📤 *مسائل دوسروں تک پہنچانا صدقہ جاریہ ہے* 📤
*_~- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -~_*


🔰 *فقھی مسائل شافعی إدارہ رضیة الأبرار بھٹکل*


*ہمارے پوسٹس اور فقھی مسائل شافعی جاننے کے لیے کلک کریں*
https://fiqhimasailshafai.blogspot.in
*ہمارے چینل میں شریک ہونے کے لئے کلک کریں*👇🏻
https://t.me/fiqhimasayilshafayi
*واٹس آپ گروپ میں شامل ہونے کے لیے :*
8095578351

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں