جمعہ، 8 دسمبر، 2017

کیکڑا کھانا راجح اور صحیح قول کے مطابق حرام ہے

🌴🍃 *بِسْــمِ اللهِ الرَّحْـمـنِ الرَّحِــيـْم*  🍃🌴

                  📚 *فقھی مسائل( شافعی )*📚
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
                          📁 *سوال نمبر : ١٠٢*📁
   
 🔹🔹🔹🔹🔹 🔹🔹🔹🔹

*_السؤال  :_*
 *کیکڑا کھانے کا شرعاً کیا حکم ہے؟*
*(المستفتی :زاہد چوگلے )*

*========================*
                  *_حامدًاومصلّیاًومسلّماً :_*
*_أما بعد :_*
 *_الجواب وبالله التوفيق_*

*اللہ رب العزت نے اس دنیا میں بے شمار چیزوں کو پیدا فرمایا ہے جس میں سے بعض کو انسان کے لئے حلال قرار دیا ہےاور بعض کو حرام قرار دیا ہے. باری تعالٰی کا ارشاد عالی ہے*
```ویحل لھم الطیبات ویحرم علیھم الخبائث``` *(اعراف :١٥٧)*
  *اللہ تعالٰی نے تمام طیبات کو حلال کیا ہے اور تمام خبائث کو حرام قرار دیا ہے.*

     *کیکڑا کو جمھور فقھاء نے خبائث میں شمار کیا ہے ،کیکڑا چاہے پانی میں رہتا ہو یا صحراء میں، باہر آنے کے بعد زندہ رہتا ہو یا مرتا ہو بہرصورت یہ انسان کی صحت کے لیے ضرر رساں ہے اور اس سے کینسر کی بیماری کا قوی امکان ہے.*
     *اس لیے کیکڑا چاہے باہر آنے کے بعد زندہ رہے یا مرے راجح اور صحیح قول کے مطابق حرام ہے.*



   ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

*علامہ خطیب شربینی رح فرماتے ہیں :*
     *ويحرم ما يعيش في بر وبحر كضفدع وسرطان*
*ويسمى عقرب الماء وحية ونسناس وتمساح وسلحفاة بضم السين وفتح اللام لخبث لحمها*
*(الإقناع :٥٨٧/٢)*
     *قوله: وسرطان وهو من خلق الماء ويعيش في البر أيضا وهو جيد المشي سريع العدو ذو فكين ومخلب وأظفار حداد وله ثمانية أرجل وهو يمشي على جنب واحد ويستنشق الماء والهواء معا، ويحرم أكله لاستخباثه كالصدف ولما فيه من الضرر.*
*(حاشیۃ البجیرمی : ٣٢٦/٤)*
*(فرع) يحرم الضفدع والسرطان والسلحفاة على الراجح*
*(کفایة الأخيار :٥٢٧/١)*
     *وما يعيش في بر وبحر كضفدع وسرطان وحية حرام وأما السرطان فلإستخباثه، وفيه قول ضعيف أيضا إنه حلال،وإليه ذهب الحليمي إذا ذبح*
 *(النجم الوهاج ٥٤٢/٩)*
*وإذا خرج منه لم يمت فإن لم يدم عيشه فكالسمك، وإن دام فإن كان طائرا كالبط والإوز فهو حلال بأنواعه إلا اللقلق ولا تحل ميتته، وإن كان غيره كالضفدع والسرطان والتمساح والسلحفاء وذوات السموم كالحية والعقرب، فحرام*
*(فتاوی الرملی ٧١/٤)*
*وأما الحيوان البرمائي: وهو الذي يعيش في البر والماء معا، كالضفدع والسلحفاة والسرطان والحية والتمساح وكلب الماء ونحوها، ففيه آراء ثلاثة*
*الأول- للحنفية والشافعية: لا يحل أكلها، لأنها من الخبائث*
*(التفسير المنير :٨٢/٢)*
                 
  💎 *_واللہ اعـــلـــم بالصواب_*💎
✅ *ايده : حضرت مولانا محمد شفیع قاسمی بھٹکلی شافعی مدظلہ العالی*
📖 ✒ *کتبه وأجابه  : محمد اسجد ملپا*

     📤 *مسائل دوسروں تک پہنچانا صدقہ جاریہ ہے* 📤
*_~- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -~_*


🔰  *فقھی مسائل شافعی إدارہ رضیة الأبرار بھٹکل*



*ہمارے پوسٹس اور فقھی مسائل شافعی جاننے کے لیے کلک کریں*
http://fiqhimasailshafai.blogspot.in

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں