جمعرات، 14 جون، 2018

عورت عید کی نماز اپنے گھر میں ہی ادا کرے گی

🌴🍃 *بِسْــمِ اللهِ الرَّحْـمـنِ الرَّحِــيـْم* 🍃🌴

                  📚 *فقھی مسائل( شافعی )*📚
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
                          📁 *سوال نمبر : ٦*📁
   
 🔹🔹🔹🔹🔹 🔹🔹🔹🔹

*_السؤال :_*
   *عورت کا عید کی نماز کے لئے مسجد جانے کا شرعاً کیا حکم ہے ؟*


*========================*
                  *_حامدًاومصلّیاًومسلّماً :_*
*_أما بعد :_*
 *_الجواب وبالله التوفيق_*

🔹 *عن عبد الله، عن النبي صلى الله عليه وسلم، قال: «صلاة المرأة في بيتها أفضل*
*(سنن أبي داود :٥٧٠)*
🔹 *عن أم سلمة، زوج النبي صلى الله عليه وسلم، عن النبي صلى الله عليه وسلم قال: «خير مساجد النساء قعر بيوتهن»*
*(صحيح إبن خزيمة :١٦٨٣)*
🔹 *عن عائشة رضي الله عنها، قالت: «لو أدرك رسول الله صلى الله عليه وسلم ما أحدث النساء لمنعهن كما منعت نساء بني إسرائيل»*
*(صحيح البخاري :٨٦٩، صحيح مسلم :١٤٤)*
*ترجمہ :*
🔸 *عورت کا گھر میں نماز پڑھنا افضل ہے.*
🔸 *عورت کو نماز پڑھنے کے لئے بہترین جگہ ان کے گھر کا اندرونی حصہ ہے.*
🔸 *حضرت عائشہ رضی اللہ عنہا فرماتی ہے :اگر نبی کریم صلی اللہ علیہ و سلم پاتے جو عورتوں نے کر رکھا ہے، تو عورتوں کو مسجد میں آنے سے ضرور منع کرتے جس طرح بنی اسرائیل کی عورتوں کو منع کیا گیا.*
💠 *ان احادیث سے ثابت ہوا کہ عورت کی مسجد اس کا گھر ہے اور اس کو گھر میں نماز پڑھنا چاہیے.*
❕ *جمہور فقہاء کے نزدیک عورت کا عید کی نماز کے لئے مسجد یا عید گاہ جانا منع ہے.*
❕ *اور علامہ ابوبکر دمشقی ،علامہ ابن حجر ہیتمی رحمہما اللہ نے یہ صراحت فرمائی ہے کہ عورت کا عید کی نماز کے لئے مسجد جانا حرام ہے، لہذا عورت کا عید کی نماز کے لئے مسجد یا عیدگاہ جانا حرام ہے اور فتویٰ اسی پر ہے.*
    *عید کی نماز منفرد، مسافر، عورت تمام کے حق میں مشروع ہے اور سنت مؤکدہ ہے اور عورت کے حق میں بھی مسنون ہے لیکن چونکہ عورت کا عید کی نماز کے لئے مسجد جانا حرام ہے جیسا کہ ماقبل میں معلوم ہوا، اس لئے عورت عید کی نماز اپنے گھر میں ہی تنہا یا جماعت کے ساتھ ادا کرے گی،اور اس کو ثواب حاصل ہوجائے گا.*
     


          💎 *_واللہ اعـــلـــم بالصواب_*💎
   ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ➖
*قلت ينبغي القطع في زماننا بتحريم خروج الشابات وذوات الهيئات لكثرة الفساد وحديث أم عطية وإن دل على الخروج إلا أن المعنى الذي كان في خير القرون قد زال والمعنى أنه كان في المسلمين قلة فأذن رسول الله صلى الله عليه وسلم لهن في الخروج ليحصل بهن الكثرة ولهذا أذن للحيض مع أن الصلاة مفقودة في حقهن وتعليله بشهودهن الخير ودعوة المسلمين لا ينافي ما قلنا وأيضا فكان الزمان زمان أمن فكن لا يبدين زينتهن ويغضضن أبصارهن وكذا الرجال يغضون من أبصارهم وأما زماننا فخروجهن لأجل إبداء زينتهن ولا يغضضن أبصارهن ولا يغض الرجال من أبصارهم ومفاسد خروجهن محققة وقد صح عن عائشة رضي الله عنها أنها قالت*
*(لو رأى رسول الله صلى الله عليه وسلم ما أحدث النساء لمنعهن المساجد كما منعت نساء بني إسرائيل) فهذه فتوى أم المؤمنين في خير القرون فكيف بزماننا هذا الفاسد وقد قال بمنع النساء من الخروج إلى المساجد خلق غير عائشة رضي الله عنها منهم عروة بن الزبير رضي الله عنه والقاسم ويحيى الأنصاري ومالك وأبو حنيفة مرة ومرة أجازه وكذا منعه أبو يوسف وهذا في ذلك الزمان وأما في زماننا هذا فلا يتوقف أحد من المسلمين في منعهن إلا غبي قليل البضاعة في معرفة أسرار الشريعة قد تمسك بظاهر دليل حمل على ظاهره دون فهم معناه مع إهماله فهم عائشة رضي الله عنها ومن نحا نحوها ومع إهمال الآيات الدالة على تحريم إظهار الزينة وعلى وجوب غض البصر فالصواب الجزم بالتحريم والفتوى به والله أعلم*
*(كفاية الأخيار :١٤٩/١)*
*فالصواب الجزم بالتحريم والفتوى به اهـ.*
*وهذا حاصل مذهبنا واحذر من إنكار شيء مما مر قبل التثبت فيه ولا تغتر بمن تموه بلسانه وتفوه بما لا خبرة له به فإن العلم أمانة*
*(الفتاوى الكبرى الفقهية :٢٠٤/١)*
             
 
✅ *أيده : مفتی فرید احمد ہرنیکر، مفتی عمر ملاحی*

📖 ✒ *کتبه وأجابه : محمد اسجد ملپا*

     📤 *مسائل دوسروں تک پہنچانا صدقہ جاریہ ہے* 📤
*_~- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -~_*


🔰 *فقھی مسائل شافعی إدارہ رضیة الأبرار بھٹکل*


*ہمارے پوسٹس اور فقھی مسائل شافعی جاننے کے لیے کلک کریں*
https://fiqhimasailshafai.blogspot.com
*ہمارے چینل میں شریک ہونے کے لئے کلک کریں*👇🏻
https://t.me/fiqhimasayilshafayi
*واٹس آپ گروپ میں شامل ہونے کے لیے کلک کریں 👇🏻:*
https://chat.whatsapp.com/DHLRlCNjRww311aqad6nxE

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں