پیر، 25 جون، 2018

چادر یا بیڈشیٹ پر تصویر کا شرعی حکم

🌴🍃 *بِسْــمِ اللهِ الرَّحْـمـنِ الرَّحِــيـْم*  🍃🌴

                  📚 *فقھی مسائل( شافعی )*📚
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
                          📁 *سوال نمبر : ١٤٧*📁
   
 🔹🔹🔹🔹🔹 🔹🔹🔹🔹

*_السؤال  :_*
     *اگر کسی چادر پر یا بیٹشیٹ پر تصویر ہو تو اس کا کیا مسئلہ ہے، کیا اس کو گھر میں استعمال کر سکتے ہیں؟*

*المستفتي : مولوی وسیم*

*========================*
                  *_حامدًاومصلّیاًومسلّماً :_*
*_أما بعد :_*
 *_الجواب وبالله التوفيق_*

     *جاندار کی تصویر(تصویر تحقیر وتذلیل کے لئے ہو یا کسی اور مقصد کے لئے ہو بہرحال تصویر )بنانا حرام ہے اور گناہ کبیرہ میں سے ہے اس لئے کہ اس پر سخت ترین وعیدیں وارد ہوئی ہیں.*
    *تصویر اگر سایہ دار نہ ہو جیسے کاغذ کپڑے وغیرہ پر ہو اور اسے روندا جاتا ہو مثلاً چلنے پھرنے کی جگہ ہو یا روندا نہ جاتا ہو لیکن اس کے استعمال سے اس کی تحقیر وتذلیل ہوتی ہو مثلاً تکیہ وغیرہ کے لئے استعمال کرے تو اس کا استعمال حرام نہیں ہے البتہ یہ تصویر بھی رحمت کے فرشتوں کے داخلہ کے لئے مانع بنے گی.*
    *اور اگر تصویر کو روندا نہ جاتا ہو اسی طرح اس کے استعمال سے تحقیر وتذلیل بھی نہ ہوتی ہو مثلاً دیوار پر لٹکایا جائے یا تصویر پوشاک اور عمامہ وغیرہ پر ہو تو اس کا استعمال بھی حرام ہوگا.*
   *بہرحال چادر یا بیڈشیٹ کی تصویر کی تحقیر وتذلیل ہوتی ہے اور اس کو روندا بھی جاتا ہے اس لئے گھروں وغیرہ میں اس کا استعمال جائز ہے لیکن جیسا کہ ماقبل میں یہ بات واضح ہوگئی کہ تصویر چاہے تحقیر کے لئے ہو یا کسی اور مقصد کے لئے ہو رحمت کے فرشتے داخل نہیں ہوتے اس لئے ایسی تصویر والی بیڈشیٹ اور چادروں کا استعمال نہیں کرنا چاہیے.*
     

          💎 *_واللہ اعـــلـــم بالصواب_*💎
   ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ➖
  *قال أصحابنا وغيرهم من العلماء تصوير صورة الحيوان حرام شديد التحريم وهو من الكبائر لأنه متوعد عليه بهذا الوعيد الشديد المذكور في الأحاديث وسواء صنعه بما يمتهن أو بغيره فصنعته حرام بكل حال لأن فيه مضاهاة لخلق الله تعالى وسواء ما كان فى ثوب أو بساط أودرهم أو دينار أو فلس أو إناء أو حائط أو غيرها وأما تصوير صورة الشجر ورحال الإبل وغير ذلك مما ليس فيه صورة حيوان فليس بحرام هذا حكم نفس التصوير وأما اتخاذ المصور فيه صورة حيوان فإن كان معلقا على حائط أو ثوبا ملبوسا أو عمامة ونحوذلك مما لايعد ممتهنا فهو حرام وإن كان في بساط يداس ومخدة ووسادة ونحوها مما يمتهن فليس بحرام.*
*(شرح النووي على مسلم :٨٢/١٤)*
*قال الخطابى وانما لاتدخل الملائكة بيتا فيه كلب أو صورة مما يحرم اقتناؤه من الكلاب والصور فأما ما ليس بحرام من كلب الصيد والزرع والماشية والصورة التي تمتهن في البساط والوسادة وغيرهما فلا يمتنع دخول الملائكة بسببه وأشار القاضي إلى نحو ما قاله الخطابي والأظهر أنه عام في كل كلب وكل صورة وأنهم يمتنعون من الجميع لإطلاق الأحاديث*
*(شرح النووي على مسلم :٨٤/١٤)*
*المراد بالبيت المكان الذي يستقر فيه الشخص سواء كان بناء أو خيمة أم غير ذلك والظاهر العموم في كل كلب لأنه نكرة في سياق النفي وذهب الخطابي وطائفة إلى استثناء الكلاب التي أذن في اتخاذها وهي كلاب الصيد والماشية والزرع وجنح القرطبي إلى ترجيح العموم وكذا قال النووي واستدل لذلك بقصة الجرو التي تأتي الإشارة إليها في حديث بن عمر بعد ستة أبواب قال فامتنع جبريل من دخول البيت الذي كان فيه مع ظهور العذر فيه قال فلو كان العذر لا يمنعهم من الدخول لم يمتنع جبريل من الدخول اه.*
*(فتح الباري لابن حجر :٣٨١/١٠)*
*نیز دیکھئے :(تحفة الباري)*
             
  📖 ✒ *کتبه وأجابه  : محمد اسجد ملپا*
📖  *مفتی محسن واریکر*

✅ *أيده : مفتی محمود مومن، مفتی عمر ملاحی ،مفتی محمد زید پٹھو*


     📤 *مسائل دوسروں تک پہنچانا صدقہ جاریہ ہے* 📤
*_~- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -~_*


🔰  *فقھی مسائل شافعی إدارہ رضیة الأبرار بھٹکل*


*ہمارے پوسٹس اور فقھی مسائل شافعی جاننے کے لیے کلک کریں*
https://fiqhimasailshafai.blogspot.com
*ہمارے چینل میں شریک ہونے کے لئے کلک کریں*👇🏻
https://t.me/fiqhimasayilshafayi
*واٹس آپ گروپ میں شامل ہونے کے لیے کلک کریں 👇🏻:*
https://chat.whatsapp.com/DHLRlCNjRww311aqad6nxE

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں